Haine de dama Zara, cateva lucruri pe care nu le stiai

0

De regula, avantajul principal al magazinelor Zara e faptul ca nu trebuie sa plateasca chirie in spatiile ocupate din centrele comerciale, intrucat ei primesc invitatie din partea dezvoltatorilor, scopul principal al lor fiind sa creeze motive suficiente pentru ca spatiile comerciale proaspat construite sa atraga multi oameni.

Ori daca vorbim  de Zara Romania (mai multe detalii despre acest brand puteti citi AICI), automat vorbim de un numar extrem de mare de fani. Totusi, ceea ce multa lume nu stie e faptul ca aceasta firma e parte componenta a aceluiasi grup din care mai fac parte magazine ca Pull and Bear, Stradivarius si Bershka, brand-uri consecrate pe piata autohtona de haine (de dama, dar si de barbati) si nu numai.

Am putea spune ca, dintr-un anume punct de vedere, ca ZARA e pentru haine ceea ce Apple e pentru gadget-uri. Cum anume? Ei bine, au in spate o adevarata masinarie de marketing, un perpetuum mobile al zilelor noastre.

Ca sa va faceti o idee, un produs dintr-o colectie de haine dama ajunge sa fie produs si livrat marilor magazine in doar doua saptamani, interval minuscul de timp daca e sa facem comparatie cu celelalte brand-uri. De regula, integrarea unui produs in cataloagele de haine Zara dureaza maxim o luna, asta in timp ce pentru brand-uri ca Versace sau Gucci, timpul necesar pentru producerea unui anumit set de haine alaturi de implementarea in cataloage si de livrarea in magazine, dureaza pana chiar si la 6 luni.

Referindu-se la Zara, directorul executiv al celor de la Louis Vuitton, Daniel Piette, ar fi spus ca este poate cel mai de temut adversar –alaturile de brand-urile satelit – intrucat exista un motiv pentru care numarul de modele noi (de haine de dama, respectiv de barbati) ajunge pana la cifra de 10,000 pe an.

Vezi si:  Sfaturi pentru alegerea pantofilor

Un simplu calcul matematic arata ca masinaria de marketing, precum si cea de productie este atat de bine construita in cei 37 de ani de existenta – firma a luat fiinta in 1975 in Spania, fiind de fapt un parteneriat intre Amancio Ortega si Rosalia Mera – incat ei isi pot permite sa lanseze in medie chiar si 2.8 produse zilnic.

Daca luam in considerare ca mai toate colectiile de haine Zara au o buna priza la public, indeosebi la femei, asta in ciuda pretului un pic mai ridicat, concluzia logica ce se poate trage e faptul ca indiferent ca vorbim de haine dama sau de colectii pentru barbati, producatorul spaniol de mai sus este cu siguranta cel mai mare jucator de pe piata, la nivel mondial.

Afla totul de pe https://rasedecaini.ro/ despre patrupedul tau de acasa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *