Iesirea din criza imobiliara cu ajutorul Internetului

Ne aflam la o perioada de rascruce in ceea ce priveste piata imobiliara din Romania. Afectata in urma crizei ce a lovit intreg mapamondul, singura sanse de a supravietui pentru dezvoltatorii imobiliari si agentii este de a se promova agresiv si de a incerca sa-si vanda proprietatile prin toate mijloacele posibile. Unul dintre acestea este reprezentat de site-urile de anunturi imobiliare care joaca un rol important in ecosistemul tranzactiilor pe Internet. Acestea pot furniza clienti importanti agentiilor imobiliare intrucat cei ce prospecteaza aceste site-uri au posibilitatea de a vizualiza multiple proprietati in acelasi timp, de a le compara si de a vedea poze si chiar tururi virtuale 360 fara a fi nevoiti sa se deplaseze la locul imobilului. Acesta reduce drastic timpul necesar gasirii proprietatii dorite, lucru ce atrage clientii prin prisma obtinerii unui deal mai bun si a unei oferte mai largi.
Cu totii stim ca in ziua de azi este foarte greu sa vindem o casa, vreun imobil, fie el si pe bani mai putini. Postarea de anunturi pe diferite siteuri de imobiliare, este un prim pas in a ajuta agentiile imobiliare sau posesorii de case in a gasii clientul potrivit. Chiar daca nimeni nu se mai astepata sa primeasca pretul scontat acum cativa ani, primul obiectiv ce trebuie realizat in vanzarea unei locuinte este investirea unei sume minime in promovarea in mediile traditionale sau gratuit pe Internet folosind site-urile de anunturi imobiliare.
Aceste site-uri oferta facilitati precum cautare avansata a ofertelor, punerea in legatura a clientilor si a agentiilor si ofertirea de update-uri despre sitautai curenta a unuie oferte sau grup de oferte de pe piata. Cine nu isi doreste sa primeasca automat o notificare in momentul in care apare acel “apartament de doua camere in zona centrala” pe care si-l doreste de foarte mult timp.